Biz kızçemle 5 aylık olmak üzereyiz. Çok şükür artık hareketlerini daha net hissediyorum , pat pat vuruyor anneye😂 Allahım inşAllah sağlıkla kucaklarımıza almayı , kokularını içimize çekmeyi nasip etsin ❤️ sizde durumlar nasıl ? Kaç haftalık oldunuz ❤️