hayallliiim canım bnmm çok iyi anlıyorum seni bende 13 haftalıkken gittim bende rüyamda gördüm bebeğimi birine emanet ettiğimi gördüm beşiği vardı içi boş olduğunu gördüm sonra rüyamda diyordum Allahım iyi ki gülüşünü kokusunu görmedim diyordum sabah kalktım hastaneye gittim bnmde belirtim yoktu kahverengi akıntım vardy ama hiç aklıma gelmemişti , ve gittiğimde 2 hafta boyunca kalbi durmuş kürtaj yaptılar o kadar üzülmüştüm o kadar çok ağlamıştım ki , ams hayırlısı dedim çok şükür bin şükür Rabbim yine nasip etti bana şimdi iyi gidiyor inşallah sağlıkla kucağıma da alırım inşallah Rabbim sizede hayırlı sağlıklı evlatlar nasip edecektir