Elfckrgl Yaman bey 38+2 de sezeryanla gelmek zorunda kaldı kızlar :) göbek çevresi çok genişmiş normal doğarsa sorun olabilir dedi doktorumuz :) anlayacağınız koca göbekli oğluşuma bugün kavuşuyorum Allah’ın izniyle dualarınızı eksik etmeyin lütfen :) 🌸🌸
kahvesever__ Elfckrgl hayırlı doğumların olsun canım inşallah 🙏 sağlıkla kavuşursun inşallah 🙏 evladına
Esrasena Elfckrgl Gözünüz aydın,Rabbim kolay doğum nasip etsin.Sizinkiler gelsinde sıra bizmklere gelsin😊😀