busey_42 Boğazımda çok kötü ağrı var doktor sana başka birşey veremem deyip minoset verdi 2 kere içtim karnımı ağrıtmaya başladı bıraktım. Nane limon, ıhlamur içiyorum başka ne yapmam lazım 😔
Mihriballim busey_42 ılık ılık bol bol çay açık limonlu çay için çok fazla bitkisel şeyler yönelmeyin bol su tüketin tavuk suyuna çorba yapın için
Beyzan738 busey_42 canim bal limon ikisini ayni olcude karistir biraz akiskan olsun sabah aksam ic yemek kasigyla cok iyi geliyor Bide viks varsa onu bogazina sur biraz sonra tulbentle sar buda çok iyi gelyor hem oksurge hemde agriya birebir bu ikisini kesin yap
ipekveatlas minoset hamilelerinde kullanabilceği bebeğe zararsız olan tek ağrı kesici yani psikolojik etkilenmiş olabilirsin yoksa içebilirsin korkma. sıcak seyler ic bal karabiber karıştırıp macun gibi yiyebilirsin iyi geliyo
busey_42 ipekveatlas hadi ya olabilir mi ki biliyorum valla korktum öyle karın ağrısı olunca olmazsa kullanmaya başlayım tekrar yoksa geçmeyecek 😔
busey_42 Beyzan738 sağolasın canım vikisi yapıyorum bogazimin içine süremiyorum öyle daha iyi oluyormuş da midem bulaniyor dışına sürüp yaptım az önce
Beyzan738 busey_42 yok disa sur canm sar tulbntle biraz terlesn bide sirtina sur havlu koy yatmadan terletince hastalgi atyor