25.haftada bebeği hala karnının aşağısında olan var mı? Haraketleri ilk hissetmeğe başladığım zamanlardakı gibi aşağıda hiss ediyorum. Benim karnım da hiç çıkmadı görenler inanmıyor hamile olduğuma😁 Acaba bebek küçükmü kaldı ? Son günlerde de bunu dert edindim kendime🐣