HEY03D Tugce111 instagramda çikolata deposunda yaptırdık, çikolatanın tadı da güzel. Yaşadığımız yerdeki pastanelerdeki fiyatlara göre çok uygundu.
Bsrdmn Tugce111 ben de çikolata deposundan yaptırdım 2 güne çok hızlı bir şekilde elime ulaştı tadına baktım çok güzel. Fiyat olarak da diğer yerlere göre daha uygun tereddüt etmeden sipariş verebilirsiniz
Tugce111 HEY03D onu ben de gördüm ama emin olamadım . Elit marka kullandıklarını söylediler öyle mi peki?
HEY03D Tugce111 eşim konuştu markasını tam bilmiyorum ama tadı güzel 12 ay raf ömrü olduğunu söylemişler