Handan_65 Kızlar eşim dün test yaptı pozitif olduğunu öğrendik bn test yapmadım ama bugun aratacam hastaneyi ta bnde korınaysam bebeğim çok küçük nasıl koruyacamm onu :( 😞 😓 😩 😤
Nealakasivarrr Handan_65 hayatım görüyorsun ki hayat normalleşmeye başladı. Maske bile nerdeyse kalktı. İyi besleniceksin eşinle çok yakınlaşmayacaksın bebeğini sık sık emzireceksin bu kadar. Daha fazlasını yapamazsın zaten.