BuFi2012 geçmiş olsun canım umarım tez zamanda iyi olursun ben soruna cevap veremeyeceğim çünlü 24+5teyim henüz ancak müsait olunca cevaplayabilirsen birkaç sormak istiyorum....sezeryanı kısaca anlatırmısın zormuydu dikişlerin üstte olmasımı zor alttamı tercih ederdin?