Nus_12 Aysegulls valla bende yeni hamileyim ama özele heray 300 vermek hadi onu da geç doğum için 8 milyar vermek zor çocuğa biseyler alırım yani arastriyorum şimdilik ozeldeyim ama tire çok iyi diyorlardı Tire devlet
Dbe24 Aysegulls Nus_12 Aliağa devlet Hastanesi’nde normal doğum yapılmıyor diye biliyorum bende bu yüzden çiğli devlet hastanesinde yaptım doğumumu memnun kaldım
Aysegulls Nus_12 Ben barış kliniğe gidiyorum doğum en düşük ata hastanesi dedi 7000 Aliağa tıptaki doktorda 7000 dedi zaten Aliağada doğum olmuyor
Nus_12 Aysegulls evet bende kararsızım ama eşim kararlı devlet diyor arastriyorum tire iyi diyorlar 7 milyar oraya verceginize yuzkez gider gelirsiniz tireye yinede arastririn derim
Dbe24 Nus_12 valla bilmiyorum ama şartları el vermiyor olabilir ben 34. Haftada karın ağrısıyla gitmiştim alttan baktıklarında açıklık vardı kadın hemşire burda elimizden fazlası gelmiyor daha detaylı bakılsın diye çiğliye yönlendirmişti