AysimaRavza Kizlar 28+5 gunlugum normalde bebegim cok hareketliydi bu sabah cok az hareket etti bir defa dahada yok cikolata meyve falan yedim ama halen hareket etmedi normal mi acaba tedirgin oldum midemde bulaniyo hafif sol kasigimda agri var :(
Serap1 AysimaRavza aynı haftadayız cnm merak etme benimki de geçen gün tüm gün oynamadı bi halsizlik vardı fln akşam olunca hiç durmadı ama yine de için rahat etsin diye bi doktorunla görüş istersen
Turahanmeral AysimaRavza canim tatli seyler ye sol tarafin yat biraz bekle hareket eder bende de cok oldu boyle seyler egr hareket etmiyosa doktornu ara
KbraTreGn AysimaRavza benimde 28/29/30 haftalarda cok az hareket ediyordu hatta bazen bütün gün hissetmiyodum , genelde o haftalarda öyle oluyorlarms
AysimaRavza Sol kasigimda agri var ondan tedirgin oldum :( bebegim 19 haftdan beri bas asagi kasigimda duruyo progestan kullaniyorum erken dogum olmasin diye oyuzden korktum :(
MerveBeyza az hareket etmesi normal canım ama hiç hareket etmiyorsa bi doktora görün bencede müzik aç duyacağı şekilde şekerli çıkolatalı şeyler ye soluna yat bi bak bakalım
AysimaRavza Kizlar doktora gittim cok korktum bebegime bisey oldu diye kasiklarimda agriyordu bakti cok sukur iyiymis baya kiloda almis 1400 du 40 santim olmus alnini yaslamis bastiriyimus oyuzden canimi yakiyomus ama onun disinda test yaptirdi doktorum enfeksiyon cikti dahiliyeye yolladi yarin gidicez bakalim