papatyasever34 32.haftadayiz suyumun geldiğini nasıl anlarım az once tutamadım çiş gibi aktı gitti kokusuz halada yavaş yavaş siziyo tuvaletim yok korktum acikcasi
Bahar1508 papatyasever34 su idrar yerinden gelmez vajina bölgesinden gelir öyle ayırt edebilirsin iyi geceler
ogrencianne35 papatyasever34 ay hemen hastane ye gidin çok erken çünkü 🙏 ben 40 haftadaydım suyum geldiği zaman 4 5 kere gidip geldim lavaboya noldugunu anlayamadım tabi bi ıslaklık var ama çişim de yok diyorum 😶 sonra lavaboda ellerimi yikarken bi baktim bacagimin arasindan su aktı gitti 😂
Imasleeper papatyasever34 tutamadıysan su olabilir idrar kontrol edilebiliyor ama amniyon sıvısı değil hastaneye git canım
ogrencianne35 papatyasever34 bakin cisim yok uykumdan uyandırdı diyorsun vakit kaybetmeyin daha doğuma var acil hastaneye gidin ben hemen duş alıp evden çıktım bildiğiniz su koku renk yok su geliyorsa çişiniz yoksa başka ne olabilir
papatyasever34 ogrencianne35 evet gelen suyummus nisanimda geldi hemen ardından hastanedeyim durdurmaya çalışıyorlar dogumu