Duygus1_ Aynısını bende yaşadım. Şükür şuan 38+6 olduk ve 1 hafta içinde 2-3 kere çağırır oldu doğum yakın diye ve her gittiğimde alttan bakıyor. Gidiyorum ben ne olur ne olmaz gitme diyenleride dinlemedim suyun gelince git diyor sancın olunca git diyolarda burda neler okuyoruz sancısı olmadan yada hissetmeden suyu da gelmeden açılmayla gidenleri. Sen takılma doktoruna güven vardır bir bildiği