elfffglc benimde öyle canım inan . Dün kontrlm vardı. Ayakları assagda olduğu iicn baskı yapıyo ağrı yapar dedi doktor . Kafası da tam sağ kaburgama dayamış . O da oraya çok fazla baskı yptigndn sağ bobregimde genişleme olmuş . Aşırı bel ağrısı yapıyor ayakta duramıyorum bile. Ama doktor doğuma kadar az biraz disini sıkacan dedi 🤷