Kızlar ablamlar hep uyuz hastalığına yakalandı oğlu okuldan getirmiş ve bir ay önce bilmiyorduk yanlarına tatile gittik şimdi oğluma da bulaştı onun çaresine sabah bakıcam şimdi korkum hamileyken bulaşan varmı heryerde uyuz salgını varmış ilaçlarını kullanabildiniz mi tedavi olunmazsa aşırı derecede yayılıyor ve ben çok korkuyorum bebeğime bişey olur mu diye 😓 lütfen fikri olan yazsın göbeğimde falan hafif kaşıntı var ama 26 haftalık olduk karnım şişmeye başladı pisikolojik mi acaba yada uyuz mu oldum kafayı yicem 😓