annekuzucum yenidoğanlar hep uyur zaten bir buçuk iki saatte bir emzirilmesi gerektiğini biliyorum yoksa şekeri düşermiş ve sarılığı yükselirmiş.
Uyandırmak için ayaklarını gıdıklıyorlar hatta, bezlerini açıyorlar bebelerin, burnunu sıkıyorlar emdirmek için.