sessiz_oyuncu bende resmen avaz avaz bağırdım nefes alamıyordum ölücem sandım hemiire hanım gelip burnundan nefes al sakinleş vs deyince rahatldım ve dediğiniz gibi ağrı kesicilerle toparladım ama o an her şeye bedeldi.. ama ben yürüyüş yapmamıştım gaz çıkışım ve tuvaletim yaptığım için yürümedim meğerse hateketsizlikten olurmuş.. biraz zor yürümek ama o sancının yanında devede tüy misali.