normalde 34+3üm ama doktorum ultraosnda 38 haftalık gözüktüğünü hatta son regl tarihini ynlş mı biliyorsn diye bile sordu ama bn eminim tabiki şuanda böyle belmde yanma agrı sancı tarzı şeyler oluyor ve ara ara kasıgıma hafif agrılar giriyor ilk gebeligim tecrübesizim endişelenmelimiyim?