Kızlar bu normal bir durummudur?
Bebegim yukarıda ama yatağa yattığım zaman bazen kasiklarima şiddetli ağrı giriyor. Geçen haftada olmuştu evde biraz yürüyünce geçti. Şimdi yatakta diğer tarafa dönerken kasigimda şiddetli acı ağrı oldu. Tekrarlamiyor ama bianlik ağrı oluyor bazı günler. Sizdede oluyormu yoksa olmamasimj gerek?