Dilara9406 Eşin gelemiyorsa yakında götürecek başka kimse yoksa otobüsle gidip bindiğinde rica et. İnsanlık o kadarda ölmemiştir diye düşünüyorum. Allah yardımcınız olsun. Bizde özele giderken babamdan destek alıp gidiyoruz yoksa zor. Doğum ücreti 3500 olmuş sezeryan. Bizim burdaki devlet ilk doğum diye almıyorda bide. Bi nevi mecbur bırakıldık bizde