Merhaba ben de tiroid hastasıyım. Hamile kaldığımda tiroidim 4,5 di. Doktor hemen endokrine yönlendirdi 2,5 ve altına düşmesi lazım hamilelikte diye. On günde tiroid ilaç dozunu artırarak düşürdük şükür. Hamilelik boyunca asla bir gün bile almayı unutmamak gerek hapı. Bazen düşüğe sebep oluyor içmemek. Ve 4. Aydan itibaren her ay dozu %30 artırıyor mutlaka endokrinolog. Çünkü tsh yükselirse bebekte zeka geriliği gibi şeyler oluşabiliyor. O doz vücuda yetmemeye başlıyor. Hiç canınızı sıkmayın. 5-6 haftada bir iyi bir endokrinologa takip olun doğuma kadar. İlaç dozunuz ayarlansın korkacak hiç bir şey yok