6 aydır deniyoruz, olmadı. Önce eşim kendine tahliller yaptırdı sorun yok. Ben de bugün doktora gittim. Yumurtan çatlamak üzere bugünü değerlendirin dedi. Birkaç ay içinde gebe kalırsın sen dedi içime umut oldu 😍 bu ay olacak gibi hissediyorum. Doktora gidip sonra hamile kalan var mı