35nci haftanın yeni içine girdik çok şükür 🙏ama son bir kaç haftadır o kadar ağırlaştım ki Allah nasip ederse ikinci doğumum olacak ama bu ilkine göre çok farklı bir gebelik oldu benim için mide bulantıları yanmaları ve sonlara doğru daha fazla ağırlaşmam şişmem fil gibi hissediyorum artık kendimi 🙊bebek de hem mesaneye doğru baskı yapıyor sanırım döndü korkuyorum bir yandan da erken gelir diye 🥺🥺 off hayırlısıyla sağlıkla gelmesini istiyorum 🙏🙏🙏