Pinar95 Rintintin Ben 17+5 oldum. Henüz bende pek değişiklik yok. Hissettiğim tek fark şu kilolu olduğum için karnım bı tık daha belirginleşti. En azından kendim dokununca AA evet buralar sertleşti hamile göbeğim meydana çıkıyor diyebiliyorum😄
Pinar95 Rintintin bende hiç kusma bulantı iştahsızlık koku hassasiyeti gibi şeyler olmadığı için ilk günkü gibi devam ediyorum. Ama zaman ilerledikce ne zaman bebeğimi hissedicem diye heyecan sarıyor. Doktorum 18 gibi hissedersin dedi ama bakalım 🥰