ipek_45 ben dikişsiz bato kulotlardan almıştım büyük beden onları kullanacağım külot çok lazım oluyor ben 6 adet koydum.Depend koydum doğumdan sonra çok usuyeceksiniz havlu çorap koyun hastane sıcak oluyor ama ayaklar üşüyor yinede 🙂 1 lohusa takımı 2 pijama takımı koydum göğüs pedi lazım olurmu bilmiyorum yanımda bulunsun diye 5-6 tane attım valize terlik koydum deodorant tarak ve mini makyaj çantası kendime bu kadar 🤣