MMmerve_ aman hareketli olsun da tek
biz de 33+3 üz bizimki fişek gibiydi ne yapsam durmuyordu
hep biraz dursa diyodum iki gündür durgun du bu gün de 2saat 45 dk kıpırdamadı ne yaptıysam hareket ettiremedim en son kalktım gittim suyu azalmış 1 saat nst de kaldım yeni geldim eve şükür iyi şu an ama korktuk baya bende uyuyamıyordum uykudan kaldırıyordu ama varsın kaldırsın diyorum napıyım hareket etsinde tek