4 haftalıktan beri happy momdayım. Yarın kızıma kavuşuyorum zorunlu spinal sezeryan ile. 39+4 üz. İnatçı kızım hala yukarıda oldugu için doktorum yarın alalım dedi. Çok merak ediyorum yarın beni neler bekliyor, endişeliyim, korkuyorum,heycanlıyım. Butun duygular karmançorman. Varsa önerileriniz alırım tecrübeli anneler. 🙏🏻🙏🏻🥲