Gamze__79 berilveannesi benimki 20 gün sonra cıkmıstı e nabız da sonuc gozukmuyo ama detaylı rapora bakınız felan dıye cıkıyo Du canım hastane meselesini bilmiyorum ama farklı Bi hastanede de alınabilir sonuclar dıye düşünüyorum
iremto berilveannesi amin canım benim sende alırsın inşaAllah bende bir düşük yaptım ikincisinde de dış gebelik dediler ya o kadar beklemene gerek yok anti kardiyolopin testin çıktıysa ön test onda da belli oluyor benim de hala çıkmadı desem kaç oldu bu testtende anladı doktor benimkini
berilveannesi iremto o dediğin testi bilmiyorum canım ☹️trombofili paneli testi yapıldı bana pıhtılaşma testi diye geçiyor
iremto Bilmiyorum canım bana yapıldı benim daha genetik testim çıkmadı üç ay oldu vereli testi bu dediğim teste gördü doktor dedi bu onun ön testi