Babycira Hem devlete hem özele gittim bebek suyu sınırda deniyor. Havuç suyu içmek ise yarar mı ne yapılmalı? Şu azlığı neye yol açar? Dr a sordum sadece takip edicez dedi
demiralpncr Babycira benim de 22. Haftadan beri sınırda. Şu an 35. Haftadayız. Genelde tansiyon yüksekliğinden kaynaklanıyormuş. Bu da bebekte gelişim geriliğine sebebiyet verebilirmiş. O yüzden sabah akşam tansiyonumu ölçüyorum. Tabii su azalırsa doğum yapmak zorunda kalıyorsun haliyle. Erken doğum riski var. Havuç suyu ve bol su işe yarıyor diyorlar. İlk zamanlar ben de yaptım ama gebelik şekeri çıkınca bıraktım mecburen. Ama 22. Haftadan beri suyum hiç azalmadı. Hep sabit. O yüzden sıkma canını. Doktor her muayenede suyun kesintiye uğrayıp uğramadığına bakıyor özellikle. Yanlış olmasın doblör diyorlar. Eğer kesintiye uğramıyorsa az da olsa bebek için yeterli anlamına geliyor.
290392 Babycira canım 34. Haftada benim de sınırda çıktı. Her gün 1 bardak havuç suyu içtim, su içtim günlük 3 litre. Bugün 35 olduk, doktora gittik suyum çok güzel çıktı, gerçekten işe yarıyormuş. Hergün böyle devam edeceğim artık suyum azalmaması için
minikpandammmm Babycira havucu rendeleyip zeytin yağında 3-4 dk kavurup yoğurtla da tuketebilirsi . Zeytin yağı da emilimini arttırıyor.
Esra1990 Herkes havuç suyunu öneriyor yani doktor beden detaylı bilgi vermemişki zaten vermesi gerekiyor
Babycira demiralpncr 24+4 de kontrolüm var o zamana kadar bol su ve havuç suyu içeceğim inşallah iyi gelir. 😞 Şimdi araştırdım çok önemi bir konuymus çok.uzuldm