MbsN benim kayınvalidem sağlıklıyken illa kız olursa annemin erkek olursa babamın adını koyacam diyordu ben de hiç istemiyordum sonra bebeğimi kaybettim tekrar hamile kaldım çok şükür Rabbime ama kaynanam da bu Arada felç oldu her gittiğimde söylemeye çalışıyordu şimdi yine diyor zor anladık ama babamın adını koyun diyor ne yapacam ben de bilmiyorum ama koymak taraftarı değilim açıkçası