Usui bende senin gibiyim dışarıda kedi köpek göreyim ellemeden duramam evimde de kedi ve köpek besliyorum toksoplazma testi yaptırdım çok şükür bir sorun çıkmadı tabi dışarıdaki kedi ve köpeği elledikten sonra her ihtimale karşı ellerimi yıkıyorum çünkü aşı durumları pek olmuyor