lllllg Padfoot iyi geceler ben 23.haftada baktirmistim..24 son oluyo zaten sanırım..Biraz daha fazla büyüsün daha net göreyim herseyini yüzünü vs ve diğer gelişimlerini diye..nitekim de öyle oldu… vaktiniz yok ise o zamana yapıcak bişey yok ama ben kendim mantıken biraz daha beklemeyi uygun gördüm…
Oznurrrturkmen Biz 19. Haftadayız yarın detaylı ultrasonumuz var özelde bakıyorlar doktorumuz ayarladı haftasını
Oznurrrturkmen Padfoot merhabalar gayet iyiydi bebeğimiz de hareketliydi bi sorun olmadığını herşeyin yolunda olduğunu öğrendik 🙏🏻Umarım sizinkilerin de keyfi yerindedir
Dobby Padfoot 19+0 - 19+6 arası 20. Haftadır zaten. Doktorlar haftaları bu şekilde dikkate alıyorlar.
Nezii Padfoot ben önceki hamileliğimde gitmişti. Tam 19+1 de iyiki gitmişim rahim kısalığım o zaman farkedilmişti 1 hafta sonra gitsem geç olacaktı. Şimdi ikinci kez hamileyim 20 de gittim .
Aysenur2222 Ben dün gittim yani 19+1 çoğu organı gördü ama kalp damarlarını net göremedi 21. Hafta tekrar çağırdı 2 hafta sonra tekrar gideceğim inşallah bir sorun çökmez biraz korktum ama burada okuduklarım rahatlattı 19. Hafta erken biraz
Oznurrrturkmen Bizim doktorumuz herhangi bir problem olmadığını söyledi. Herşeyini detaylı bir şekilde inceledi ama doktor ve hastaneden doğan farklılıklar da olabilir tabi ki. Umarım hepimizin bebekleri sağlıklı ve keyiflidir 🙂