Ersibneh acaba kabızlık için dubhalac diye bi ilaç var gebelerin kullandıgı ondan kullandınız mı eger kullandıysanız belki Fazla kaçırmışsınızdır ishal yapabiliyo kullanmadıysanız da yedigin şeylerdendir muhtemelen çünkü bagırsaklara baskılar yapılıyo falan evde muz varsa muz yiyin oda iyi gelir