Fatos_1 benimde 4 seansım kalmıştı baya bitmişti benim çok az bikini bölgesi kalmıştı jilet kullandım ama ayda bi kere falan yoktu çünkü diğer bölgelerimi hiç alma gereği duymadım 41 haflağk hamileliğim boyunca 3-4 defa de koltuk altı ve yarım bacağımı almıştım üst bacağımda yok zaten ağda kullanabilirsiniz bence