Mrv58 Bugün 37 +1 olduk benim karnımın alt kısmında belimde ağrı oluyor arada bı bebeğim de çok hareketli normal mi acaba bu durum
NBA Mrv58 normal canım bebek büyüdü artık ama ilk gebelikler de genel de bu haftadan sonra erken gelebilir takipli ol bebeğin hareketinden korna hareket hissetmesen kork ve direk hastaneye git
Mrv58 NBA teşekkür ederim cevabınız için dün çok hareketli degldi bugüne göre bugün karnım sanki çıkacak gibi korktm o yüzden birzda ağrı olunca 😊pazartesi gttim nst iyi dedi haftaya gel dedi ama olsa söylerdi galiba doktorum
NBA Mrv58 yok canım korkma artık haftada bir kontrole gidersin zaten sancı farklı bişey zaten ayırt edersin 😌