Zeyyyn Hulyaerdem22 4 aydan sonra normale dönüyor hatta daha az ve geç çıkıyor benim öyleydi mesela doğumdan sonra da artmadı normal seyrinde
Anne12 Hulyaerdem22 bu durumun cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum ama ilk bebeğim oglandi göbeğim hep killanmisti. Bu sefer kız daha hiç kıl çıkmadı göbegimde ☺️ diğer bolglerim lazerli olduğu için pek bir artma olmadı
Anne12 Hulyaerdem22 ha birde göbeğimdeki kıllar doğumdan sonra gitti yanlış hatırlamıyorsam bir kere ağda yaptım bir daha çıkmadi
Esra1990 Benimde tam tersi oldu tüylenmem azaldı nerdeyse 1 ayı geçti tüylerimi alalı tek tük seyrek normalde çok çıkardı neden acaba
Aleynasvr Esra1990 evet ya benim de azaldı. Normalde aşırı tuyluyumdur ve hemen cikar. Ama suan çok daha uzun sürüyor çıkması. Ama yengemin de öyle olmuştu doğumdan sonra aynı eskiye dönüyor dedi maalesef😀😀
Esra1990 Aleynasvr benim 3. Hamilelik ilk defa böyle oldu 😁çok sevindim ama neden acaba diyede soruyorum Allah yardım etti diyorum hamilelikte çok zor temizlenmek zaten varsın doğumdan sonra eski halini alsın
Aleynasvr Esra1990 hormonal biseydir bence her gebelikte ve herkeste farklı olduguna göre. Doğru diyorsun şuan böyle gitsin de sonrası farketmez alıştık zaten😀
guzel_anne1 Hulyaerdem22 benim de göbeğim resmen Recep İvedik oldu 😒😒😒 geçer inşallah ya doğumdan sonra dökülür 24+5 haftalığım
Esra1990 Hulyaerdem22 yok cinsiyetle alakası 1 kızım var 1 oğlum 3. De oğlan yarın randevum var doktora sorucam sırf merak ettiğim için
Deletedmom_6 Hulyaerdem22 Allahtan sarışınım 😢 gerçekten gördükçe diyorum bu beniiim vucuduuum olamaz o derece arttı Hamilelikten sonra dökülüyor diyorlar ama bakcezz
Soncul Hulyaerdem22 hele karnım balta girmemiş orman gibi ben yapladıkça daha şok fışkırıyolar bıktım valla