Kızlar dün yazmıştım bel ağrım var diye bugün doktora gittim ve 2 cm açıklığımın olduğunu söyledi pazartesi gününe yatış verdi. Normal doğum istiyorum açıklığımın artması için ne yapabilirim çok sancı çekmeden inşallah hemen açıklığım olur tecrübesi olan var mı