5 yıl once gittigim doktor belimde fıtık başlangıcı olduğunu soyledi, krem verdi sadece. Yatağa her yatışımda siddetli agrilar çekiyorum 5 dk sürüyor aglamaktam bir hâl oluyorum. Simdi gebeyim, ayakta azcik kalayim belim cok ağrıyor. Ne yapacagimi şaşırdım😔 10+3 gebeyim