Herkese merhabalar. 24+5 haftalık hamileyim son 2 ayda yüzümde belimde ve ğöğüs bölgem de inanılmaz derece de sivilceler çıktı. 2 ayrı cildiyeye doktoruna göründüğüm ve ilaç verdikleri halde asla geçmiyor azalmıyor.
Var mı benim gibi böyle olan ya da önceden olup geçti etti diye moral verebilecek, tavsiye verebilecek anneler 😔😔😔
Hormonlardan vs. Deseler de etrafımdaki hiçBir hamilede görmedim böyle bir durum