Merveozcelikcckl 40+0dayım nişanım geldi 2 gün önce ondan snra hep bu belirtileri yaşıyorum dün kontrolde 1 cm açılmış dedi doktorum. Ara ara kahverengi kanamamda var yalnız bnm silinme deniliyomuş. Adet sancıları gibi sancılar karnının sertleşmesi yavaştan doğum belirtileri gibi sürekli ıkınma isteği var bndede tualette 😬🤗