Bir_gebe Kızlar 5 gün önce doğum için pcr testi yaptırdım hiç beklemediğim halde pozitif çıktı, doğumum ertelendi. Artık 39+2 haftalık oldu her an doğum olabilir ve ben 5. gün pcr testi yaptıracağım. Sizce negatif çıkma ihtimali var mı
Melekipek Bir_gebe tabiki var kendini nasıl hissediyorsun ben covid oldum 2 günde geçti mesela daha çabuk atlattım busefer
Bir_gebe Melekipek kendimi iyi hissediyorum sadece arada bi öksürük oluyor ve burnum tertemiz değil nasıl anlatsam bilmiyorum ama yatınca falan tıkanıyor sadece
Melekipek Bir_gebe öksürük negatife dönünce de tam geçmeyebilir onu düşünme e kendini de iyi hissediyorsun maşallah bebişini düşün ozaman sayılı günler kaldı gelicek inşallah hemen atlatır rahat Bi şekilde doğuma girersin