Kizlar merhaba Bende böbrek üstü bezlerine bağlı testesteron yüksekliği var ama adet geçikmesi falan hiçbir zaman yaşamadim veya kilo problemi gibi şeyler yaşamadım yumurtalarımda gayet sağlıklı şikayetim sadece yüz tüyleri ama tüy değilde bildiğiniz kalın siyah kıllar hastalığımı öğrendiğimde doktor diane35 ilacını yazdı ve 6 ay kullandım hiçbir işe yaramadı yani tüyler falan azalmadı aranizda tüy problemlemiyle ilgili bir bilgisi olan veya aynı durumu yaşayip kurtulanlar var mı ya psikolojim acayip bozuldu :((