Gamze2172 Kızlar 7 ay oldu doğum yapalı ve 40mdan sonra adet oldum düzenli ve şuan 3 gun adetim gecıktı ne yapmam lazm normli acaba
Gamze2172 Gizemklc dün yaptım kız negatif çıktı 😂😂Allah korusun olmayanlara Allah nasip etsin inşallah 🙏
Gizemklc Gamze2172 gözün aydın o zamn Allah gönlüne göre versin inşallah büyüt bebeğini sağlıkla sonra bidaha yaparsın 😀