Figen Kızlar bebek için aldığınız yada alacağınız pişik kremi vücut yağı vb şeyleri hangi marka almayı düşünüyorsunuz
Sdcbky Figen canım benim iki kızım var ıkısınede sudocrem kullandım pişik kremi çok memnun kaldım bebek yagı sampuan dalın kullandım
Figen Hlygrs Sdcbky rabiakryl Çok teşekkür ederim kızlar intten de araştırdım en çok sebamed i ve sudocremi önermişlerdi bende onları tercih edeceğim sanırım 🙏🏻😊
Zhlinn Bende sudocrem kullanırım canım. 1 yılı geçti kendi yüzüme de kullanıyorum. Hatta makyajımın altına sürüyorum önce çok iyi oluyo 🙈 ama çok iyi benim velilerim bebeklerine kullanıyo ordan kesfetmıstım.