Bayraktar123 Kızlar bugün adet sancısı gibi sancım var bebeğim aşırı derecede hareketli bacaklarım da ve belde ağrı var ama girip çıkan bir ağrı değil normal adet sancısı gibi . Sizce bebişim geliyor mu 😍
Melisaa12 Bayraktar123 35+6yım bu gece bende aynılarını hissettim bel ağrısı özellikle yaşadım aşırı değildi ama vardı yani doktoru aradım gel muayene edelim dedi. Nst de sancım çok çıkmadı ama 2 cm açıklığım olduğunu söyledi pazartesi gününe yatış verdi muhtemelen o zamana kadar açıklığın ilerler dedi
Derya-mihra Bayraktar123 ağrının şiddeti artarsa bebiş geliyor demektirrr ama uzandığında veya bir süre sonra geçerse yalancı sancı olabilir takip edin bakalım. Sağ Salim sağlıcakla gelsin inşallah bebiş 🌸❤️
Derya-mihra Melisaa12 normal doğum düşünüyorsanız doğumu kolaylaştırmak için o güne kadar bol bol yürüyüş ve squat yapmanızı öneririm. Rabbim kolaylaştırsın inşallah bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız umarım 🌸