Miraygvrcn otribebe aldim cok iyiydi ama kendi nefesinle çekiyorsun benim gücüm yetmiyodu eşim cekti hep. Sonra babyvac kesfettim elektrikli supurgeye takiyosun bi tarafini. Senin nefesinle ayni gucte cekiyor fazlasi degil. Oglanin eline veriyorum kendi bile cekiyo. Otribebede serum sıkıyorduk çocuk cok agliyodu. bunda sıkmadan cektigimiz icin acisiz oluyor. Ama bir yas sonrasi basladim. Yenidoganda nasil olur bilmiyorum tabi. Ikinciye hamileyim bakalim denicem ama daha 5 ay var doguma.