Talhaaam Doğum sancısı acaba bacağa vurur mu sol bacağım fena bi şekilde kasılıyo daha önce böyle Bişeyim yoktu ilk gebeliğimde de böyle bi ağrı yaşamadım
_mercimek16_ Talhaaam kac haftaliksiniz pazar gunu benimde sol kasigimda agri vardi bacagimada vurdu geceside sag tarafa gecti ayni sekilde agri ama yanmada vardi sanci cikti pazaryeside sanci cikarsa yatisim yapilacak siz yine dikkat edin bol bol dinlenin
Talhaaam Hsrt3 kasılmamıydı canım nasıl bişeydi benimde yaklaştı galiba çünkü baya kasıldı akşam bugun hafif var
Hsrt3 Talhaaam sabah bacsklarima kalçama ve sırtıma vurdu 10 dkkada bir ogenden sonra sıklığı arttı ve akşam 9 da doğuma alındım ilk bebegimde 38+2de doğum yaptım sizin kaç haftalik
Talhaaam umre_betul benim tam kasığımın oradan kasılıyor bacağım ama beninde basamadığım zaman oluyor