Gamzess1 Bugün kontrolüm vardı ve boyu 18cm kilosu 196 gram ölçtü doktorumuz gayet iyi dedi ama bi kaç tablo gördüm internette 19. Haftayı gösteriyor bu değerler sanki bilgisi olan yazabilir mi
kuzeymomsss Gamzess1 canım doktorun normal dediyse bir sorun yoktur bence. Bende 13 haftalıkken 14 cmye yakındı boyu
CansuDRY Gamzess1 Bu haftalar kiloya, boya, az-çok demek için çok erken. Hele bir iki kiloyu geçsin kilosu.😊
Gamzess1 papatya56 Benimde gördüğüm tabloda buna benzer bi şey yazıyordu ama benimkinde normalmiş içim rahatladı