yaseminnn54 Arkadaşlar yaşadığım ilçedeki salgından etkilenip ishal oldum. Bugün 2. gün 2 kez kusma 6-7 sefer tuvalet ihtiyacı yaşadım. Benim asıl derdim karnıma giren sancılar. Aniden gelen can yakıcı sancılar yaşıyorum. Hastaneye gittim nst de bir sorun yok ishal sancısı çekiyorum. Bu sancıyı geçirmenin bir yolu yok mu???
Sahikaklc yaseminnn54 bende 2 gundur cekiyorum ve yarin doguma giriyorum reflor icebilirsin dedi doktorum doktorunuza bi danisin hemen kesiyor
Gulnara98 Ben de 2 gün çektim o ishalı. Sonrasında internetten baktım nişastayı suya karıştırıp içince geçti gerçekten. Ben 1 tatlı kaşığı nişastayı 1 bardak suya karıştırdım. Yoğurtla da oluyomuş
yaseminnn54 Gulnara98 Aslına bakarsan ishalim kalmadı gibi bir şey beni sancısı mahvediyor. Yaptığınız karışım sancıyı geçirdi mi ? Karnıma öyle bir sancı girip çıkıyor ki canım çok yanıyor
yaseminnn54 Gulnara98 Çok afedersin istifra ettirdi yoğurt nişasta karışımı beni sana da aynı etkiyi yaptı mı 🤔
yaseminnn54 Beratalpinannesii Hepsini yaptım şimdi arkadaşın dediği yoğurt nişasta karışımını yiyorum. Mahvetti resmen beni 🤦🏻♀️
yaseminnn54 Sahikaklc enterogermina yazdı bugün doktor başkada bişey vermediler. Rabbim yardımcın olsun sağlıkla kucağına al inşAllah 🙏🏻
yaseminnn54 MerveBeyza Muz,haşlanmış patates,yoğurt hepsini deniyorum. Nişasta yoğurt karışımı denedim şimdi o da istifra ettirdi hemen 🤦🏻♀️
yaseminnn54 Gulnara98 Bir çorba yiyip tekrar denerim şuan tekrar yiyemem,bol sıvı tüketiyorum elimden geldiğince
yaseminnn54 Ağrılarım hala devam ediyor. Karın ağrısı için parol içsem bişey olur mu acaba 🤔 Bugün doktora sordum başı biraz kalabalıktı anlayarak mı cevap verdi bilmiyorum doktor kullanabilirsin dedi. Yan etkilere bakınca karın ağrısı,ishal falan yazıyor parolda içecektim ama daha da etkiler mi diye korkmadım desem yalan olur🙈