Her türlü geçiyor,benim bebeğimde de vardı,geçmiş şükür.Tek başına hiç bir sorun teşkil etmiyor.Her 10 bebekten birinde oluyormuş.Öncesinde zaten fetal DNA testi yaptırmıştım.Sonuçlarım çok güzel geldi.Doktorum da içini ferah tut,hiçbir sorun yok dedi.Bu yüzden rahat olun 🙏