Simgeyuca ya bi yanlış anlaşılma olmuş ya da doktorun nst,yi rutinde değil şikayet doğrultusunda istiyor olabilir. Yoksa sağlık ocağında kalp atışı duyduğumuz küçük cihazda doppler diye geçiyor.. yada nst,yi dr değil ebeler hemşireler bağladığı için ben yapmıyorumda demiş olabilir.. zaten hafta olarakta erken olabilir belki 36dan sonra ister..